Sunday, July 25, 2010

KeLaS AnaLisiS PenGeLuaraN daN OpeRASI...

Salam...

hari ne hr ahad... ahad adalah hari utk rehat2@rileks2 kt rmh... tp aku pagi2 dah g kelas... demi mengejar cita2... gagahkan diri bangun n stat moto ke kelas... demi mengejar cita2... hahahaha...
Kelas hari ne mcm biasa2 hari ahad yg lain... 1st clas aku utk 1st subjek yg aku amik sem neh... stat sem baru... aku semakin bersemangat utk memperbaiki pointer lepas jatuh giler sem lepas... adehhh... sakit2 nk kejar balik neh... xpe2... boleh di kejar lg... kn truskan usaha n jgn lalai...

kelas ari ne Analisis pEngeluran dan Operasi... berikut adalah 1st analisis aku:

Lect: Mmg best.. sempoi2 je...
Billik Kuliah: best jgk sbb air cond kuat...
Rakan sekelas: best2 jgk sbb ada geng2 yg sporting...
Suasana: best sbb sume bg pendapat... kelas jd x boring sgt walaupun bnyk teori...

hahahaha... lawak lak bila bwt analisis mcm neh... lect kali ne suka bercerita... mcm2 crite kluar td... ada la psl bdk2 perdana UTM skit... aku ingt satu je pesanan dia antara yg bnyk2 td....

Baik x semsestinya baik sampai mati,
Jahat x semestinya jahat sampai mati,
Kita x tau bila turning point dia....
So, berbaik sangkalah pada setiap orang...

aku x nak miss point neh... datz y i wrote it in my blog.. ada lg yg lain2... tp bnyk sgt... aku x tumpu sgt pada point2 mcm neh... sbb x masuk final exam pun... tp sbb mende ne ada kn mengena n sentuh life yg d lalui skrg... jgn suka sgt berburuk sangka pada org lain k....

hari ahad kali ne bleh tdo awal sbb sume dah settle.. baju sume dh gosok... tdo dgn lena lg malam ne... tambahan hujan plak tuh... yeahaaa!!!
ok... NiTe......

No comments:

Post a Comment