Tuesday, July 20, 2010

Balik Kampung...

Salam...

mgg lepas pny criter.... isnin n selasa aku d taiping... menjaga projek besar aku utk present kt top management.... x brape nk cuak sbb aku rs kerja ne simple2 jer.... tp part nk launching tuh yg cuak skit... sbb part2 teknikal ne x bleh nk di jangka... so far, alhamdulillah.... semuanya berjalan lancar... walaupun x sesempurna yg aku jangkakan... ada la technical problem sana sini.... walau mcm mn pun.... masih dpt tersenyum n syukur alhamdulillah....

sesampainyer aku kt KL lewat ptg selasa.... aku trus beli tiket... atas nasihat si rozaimi... "bwt pe nk tgg esok baru nk balik, beli jer tiket.. trus balik malam ne jgk"... hahahaha... sbb dia ne "bgs" sgt dlm hal2 mcm ne... aku follow je la... walaupun kelam kabut nk prepare utk balik kampung... dah la penat... campur lak tergesa2.... mmg kelam kabut habis la... sempat packing pe yg d rasakan perlu je... hehehehee... lama jgk la x masuk opis... smgg lebih x masuk opis... lupakan trus masalah kt opis... legaaa rasanya....

sbb utama nk balik kampung ne bknnya ada apa... sbb dah janji dgn mak aku nk balik kampung... dah berbulan2 janji nk balik... tp x balik2... rs mcm bersalah la plak... tambah2 lg adik aku bg tau yg mak aku masuk wad sbnrnya... perkara yg aku x tau... sbb mak aku suruh rahsiakan... syukur sgt2 sbb mak masuk wad x lama... 2 hari jer... discharge lepas dah masukkan air dlm badan... keadaan mak nmpk lemah sgt2 time aku smpi kt kampung... mcm x bertenaga... tp dia nmpk ceria d sebalik wajah yg x berapa nk ok lg tuh(nk cover... ingt aku x tau yg dia masuk wad)... hope u'll b fine mom... luv u very much!...

balik kmpung kali ne mmg menenangkan aku... mcm2 sembang dgn diorg... especially yg from teganu... al maklum la lama x jupe... hehehehe.... sepupu sepapat... kak2 sedara.... fikiran tersentak jap... rupa2nya aku bnyk sgt memikirkan mende2 yg x sepatutnya aku fikir... terlebih fikir tu yg jd mood x brape nk btul tuh... mcm org bangang pun ada... hahahaha.... tp btul la... pengalaman mematangkan kita... kalau x jadi sesuatu tuh... x kan kita tau mcm mn nk mengawal nya... syukur sgt2 tuhan x menguji aku terlalu lama... ujian tuhan beri bkn utk melemahkan hambaNya... tp utk menguatkan hambaNya... selalulah mengingatiNya...

tp yg plg seronok my dad become a hero... dia berjaya menewaskan ular senduk yg menyeludup masuk ke rumah sepupu aku.... makin respect la aku kt ayah aku neh.... hehehehe... malas nk cakap bnyk part neh....

Luas dah pemikiran... walaupun x jauh perjalanan... hehehe... ada bnyk lg nk criter... tp rs mcm malas lak nk cakap semua... pendek2 kan citer jer la... hahahaha...

skrg ne bersyukur sgt2.... Syukur Alhamdulillah... dpt tidur dgn tenang... bkn sng nk dpt ketenangan mcm neh... so, nikmatilah ianya walaupun sementara...

almost 1.00 AM... time to sleep.... oyasuminasai....

No comments:

Post a Comment