Saturday, April 17, 2010

FiNaL ExAm...

esok 18-04-2010 ada dua paper utk aku jawab... ingdustrial engineering and proses pembuatan.... mmg giler... bkn giler sbb pe... sbb br mgg ne stat study... mgg lepas busy ya amat... kerja kena utamakan... so, mgg ne baru lega skit nk study...
mgg lepas busy dgn bengkel pemilihan bagi bdk2 yg mohon biasiswa... stp tahun mst sama... mst kelam kabut... huhuhuhu.... tp alhamdulillah... semua berjalan lancar... xde major problem yg timbul... semua ok... tp enjoi la dgn geng2 ytm... Pn rohana, bro khairul, bro ihsan, kak yus, daus, pu3, bella, Yana, maslini ....... jalan2 g pantai... hihihi.....
enjoi!!!!! lupakan masalah laluuuuuu.....


drpd program ne ada perkara yg buat aku tersedar.... kenapa nk terus salahkan org itu kalau dah dia mmg berperangai@style dia mcm tu... kita kena tolong and bantu dia... keep on supporting each other la... work as a team... mulut mmg x lepas utk berkata2... biarkan la apa org nk kata... janji dalaman kita kuat utk truskan apa yg btul...... fikir2kan la ttg perkara yg dah terjadi.... hidup kn trus berfikir... jgn berenti berfikir....
ermmm... this sem result mgkn x brape nk ok... sbb bnyk sgt gangguan... fokus hilang... minda lalai.... otak memikirkan perkara2 x penting... plan aku sedikit sebanyak terganggu 1st quarter neh.... sbb fokus aku hilang... ermmm... harap2 menuju end of this year sume target yg aku nk capai, aku dapat....... insyaAllah... aku hanya target... tuhan yg tentukan.... Moga2 di permudahkan perjalanan ini... amin.....

so time tu smbg study.... 30 minutes to blogging??? whut a waste.... hihihihi.... study3..... chow.....

2 comments: