Monday, April 5, 2010

ahAD....

SaLaM...

bARU Je LEpAS TgK AbP... as expected... dato siti nurhaliza mng.. so, aku x surprise sgt la... dah agak dah.... hrmmm... xde yg special hari ne... hari2 yg aku lalui skrg mcm biasa... biasa sgt2... aku mengharap esok akan membuatkan aku teruja... dengan spesifikasi kerja yg baru... x pernah bwt lg sblm neh... so, esok akan ada satu pengalaman yg lg berharga dlm perjalanan karier aku... aku dahagakan kepakaran sbnrnya.... mahukan kerja2 yg lg mencabar... yg akan membuatkan aku rs berguna usaha yg dah aku curahkan utk mengambil diploma... hrmm... teringat plak kisah2 time diploma dulu... mcm2 ada... kelaka btul la...

bnyK sgt masa terluang hari ahad ne... clas sume dah hbs... tggl nk sit for final exam je.... tiba2 terfikir plak hal yg dah berlaku.... cuba berlagak mcm cool... tp x bleh... kadang2 mmg menganggu fikiran aku... hrmmm... itulah cabaran dlm hidup... itulah asam garam hidup... langit x kan selalu cerah kawan2.... perkara2 yg dah terjadi mematngkan seseorg... aku x salahkan dia... aku x salahkan sesiapa... even kalau ada org yg cuba rampas dia dari aku... aku x salahkan org tuh... salah aku sbnrnya... bnyk yg aku perlu perbaiki... aku perlukan pengalaman... tq so much kpd dia kerna bwt aku sedar... bnyk perkara.... mengenali dia walaupun sementara adalah anugerah yg tuhan bagi utk aku pelajari n tafsrikan... tqvmuch.... syukur alhamdulillah....

aku nk balik kampung... tenangkan fikiran... tgk muka mak ayah... mgkn lepas final exam kot... lama dah x jenguk diorg rasanya... asyik hantar duit jer... aku sedar duit yg aku bg x lah semewah anak2 yg kerja besar2 bg... tp aku dpt rasakan mereka bersyukur dgn apa yg aku bg... itu je yg mampu... kalau rezeki murah... bleh up lagi... huhuhuhu...

mata dah kuyu... baju x gosok lg... ermm... chow... salam....

No comments:

Post a Comment